Ni és fruit de cap manifestació cívica ni es tracta d’un acte de campanya electoral. La ingent quantitat de cartells que des de fa unes hores han cobert quasi al complet moltes de les columnes fixes de publicitat del centre de Barcelona tenen darrere una motivació ben diferent: conscienciar la societat que els llegeixi perquè tingui un paper més participatiu en les imminents celebracions litúrgiques de Setmana Santa a la ciutat comtal.
Amb lemes com ara Ell va morir per tu. I tu, què fas per ell? [referint-se, clarament, a Jesucrist], aquesta actuació va ser orquestrada des de la Basílica barcelonina de la Concepció, i es va materialitzar a través de la mobilització de joves creients vinculats al temple, disposats a catapultar la publicitat religiosa a un nivell gairebé desconegut per a l’Església catòlica.
El ressò no es va fer esperar, ni a les xarxes socials ni al carrer, i multitud de veïns i veïnes quedaven (i continuen quedant) esbalaïts davant la irreverent —però alhora efectivament lapidària— frase interrogativa. Una actuació que ha generat reaccions de tots els gustos.